Proč tankovat LPG u nás:

 

  • Kvalitní plyn z Německa.
  • Ochotná obsluha.
  • Široký sortiment doplňkového zboží.
  • Sleva při tankování LPG pro stálé zákazníky a ty, kteří si u nás nechají provést přestavbu vozidla.
  • Akce jackpot - možnost výhry každý týden!

 

 

Proč tankovat u nás: Kvalitní plyn	z Německa. Ochotná obsluha. Široký sortiment doplňkového zboží. Sleva při	tankování LPG pro stálé zákazníky a ty, kteří si u nás nechají provést přestavbu vozidla. Akce jackpot - možnost výhry každý týden!

 

 

Z denního tisku:

 

Jezdit na LPG se rekordně vyplatí, rozvoj plynu podpoří i Škoda

24. ledna 2012 10:07

Benzin a nafta stále zdražují, a tak se čím dál víc vyplatí tankovat LPG. V současnosti je to dokonce nejvýhodnější v historii. Na propan-butan teď v Česku jezdí asi 200 tisíc aut. Spotřeba zemního plynu přitom roste. Podpoří ji i Škoda, která uvede plynové citigo.

 


Pravdy a mýty o LPG: Která auta se pro přestavbu nehodí?

Petr Slováček, Svět Motorů

Moderní motory přinášejí těžko řešitelné komplikace; koupi plynové ojetiny odborník spíše nedoporučuje.

U nových aut možná s požadavkem na přestavbu narazíte. U některých korejských či japonských modelů (a společné motory s mazdou mají i některé fordy) musí úpravci měnit motorovou hlavu, protože se šetřilo na materiálu ventilových sedel, které tají jako máslo a musejí se nahrazovat tvrzenými.

 


Snem šetřílka není jen TDI. Jízda na plyn je za 1,40 Kč na kilometr

5. května 2011 14:12

Bez žluté nálepky byste ji neodlišili od běžné škodovky. Octavia 1.6 LPG je jediný model, který nabízí Škoda originálně přestavěný na spalování propan-butanu.

Čichám, čichám, nos si můžu strhat, ale necítím vůbec nic. Tohle že je plynová oktávka? Ta se tedy s tou, kterou jsem si nechal v roce 1998 přestavět na LPG, nedá vůbec srovnat. Jezdila dobře, ale často byla cítit; ještě starší favorit,

zděděný po strýci na počátku 90. let, pak v létě smrděl jako starý plynový sporák. Tady – nic. Ani napohled v interiéru nevidím na první pohled žádný kolébkový přepínač a barevné diody, ukazující množství plynu v bombě.

 

 

Zájem o přestavby aut na LPG se letos zdvojnásobil

11. června 2008 13:53

Zájem o přestavby aut s benzinovým motorem na propan-butan (LPG) se letos proti loňskému roku zhruba zdvojnásobil. Důvodem jsou především rostoucí ceny pohonných hmot.

Loni tuzemské servisy namontovaly 20 000 přestaveb. Další vozy na LPG si motoristé dovezli z Itálie, Francie a zemí Beneluxu, kde je tato alternativa výrazně rozšířená.

Počet aut přestavěných na LPG překročil podle Centrálního registru vozidel 140 000 kusů, což jsou asi tři procenta všech osobních aut na českých silnicích.

 

 

LPG pohon: vyplatí se?

24. 8. 2007 | Jan Borcovan

Co dělat, když vám nafta nevoní a nechcete platit horentní sumy za benzin? Řešení může být jednoduché, jedno z nuch má název LPG.

Snad každý z nás si při výběru nového vozu klade otázku provozních nákladů, ve kterých hraje nezastupitelnou roli také spotřeba. Při malém ročním nájezdu kilometrů se může jednat o zanedbatelnou položku, avšak pokud je sedadlo řidiče vašim druhým domovem a jste nuceni hradit provoz z vlastních nákladů, hraje volba motoru při koupi vozu důležitou roli.